7 Temmuz 2017 Cuma

Maybelline Color Tattoo Creamy Beige

Herkese merhaba. Sabahları erkenden enerjik kalkıp makyaj yapabilen birisi değilim. Ben de sabahları erkenden dersim varsa göz kapaklarıma bu krem farları uyguluyorum daha pratik ve hızlı.
Minik cam şişeleri-kutusunda bence gayet zarif ambalajları bayağı kaliteli. Uzaktan bakıldığında biraz jel eyelinerları andırıyor. Değişik renklerde eyeliner çekmeyi-kullanmayı seviyorsanız kesik uçlu bir fırça yardımıyla bu krem farları öylece kullanabilirsiniz.

Benim elimde bu seriye ait sadece Creamy Beige rengi var. Rengi her ne kadar şişesinde kahve gibi dursa da göz kapaklarında kahve-bej tonlarında oluyor.

"Cream de Nude" rengi elimde yok ama çoğunlukla insanlar kullanacağı farın altına far bazı olarak kullanıyor.

Kuru göz kapaklarımda (Altını çizerek söylüyorum, bu detay önemli) hemencik sabitleniyor ve siz çıkartana kadar çıkmıyor. Gün içerisinde çizgilenme, akma ya da bulaşma gibi bir sorunla karşılaşmadım. Hatta göz kapaklarım benim yağlı değildir, kurutmuştu sadece. Kalıcılığı da sizin göz kapağınıza göre değişebilir. Ve bence çoğu "24 saat kalıcı, hiç uçup gitmez" denilen farlara göre bence oldukça iyi ve kalıcı.

Uygulamasına gelirsek isminde krem far olarak geçse de yapısı biraz sert fırçaya gelmiyor ben de göz kapağıma parmağımla sürüyorum.

Ben Watsons indiriminden 12.50 tl gibi bir fiyata almıştım. Güncel fiyatını ve indirimli halini bilmiyorum.

Son olarak da aranız da bu krem farları kullanan var mı, sizin bu farlar hakkında düşünceleriniz neler, benimle paylaşın! Sorularınızı bana iletebilir ya da buradan yorum olarak yazabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. Minnoş ve güzel yürekli kalın!
 Swatch; 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder