18 Haziran 2017 Pazar

XP Kontür Kiti

Herkese iyi geceler!
İçerisinde 1 kontür, 1 allık, 1 bronzer ve 1 aydınlatıcı bulunduran bu XP kontür kitinden bahsetmek istiyorum.

Ambalaj olarak epey sade bir ambalajda ama şöyle bir sorunu var ki; çantaya atmalık boyutta değil, örneğin tekrar tazelemek istediğinizde bu pek mümkün olmuyor. İçerisini açtığınızda karşınıza 4'e ayrılmış şekilde bölme çıkıyor. İlk olarak kontür, allık, ardından bronzer ve en son olarak da aydınlatıcı karşımıza çıkıyor. Pigmentasyon olarak gayet iyi ama biraz tozutma yapıyor.

Ürünü fırçaya almanız için pek bir çaba harcamanız gerekmiyor. Epey kremsi yapıda olduğu için fırçaya fazla almamaya çalışın, palyaçoya dönebilirsiniz! Ancak bende nedense aydınlatıcının ortaya çıkması için bazen iki defa üstünden geçtiğim oluyor. En son da swatchlarini paylaşacağım, bakabilirsiniz oradan.

Ürünleri teker teker incelemeye gelirsek;

  1. Contour (Kontür): Bence kesinlikle kontür için doğru bir renk, aşşşşırı aşşşırı pigmentli içerisinde kesinlikle sim yok, mat yapıda.
  2. Brush (Allık): Bu allık rengini günlük kullanım için kesinlikle uygun buldum, ama pek allık sever değilim. İçerisinde yok denecek kadar az sim barındırıyor ama yüzünüzle bütünleştiğinde cidden çok doğal bir görüntü elde ediliyor, ben de şahsen böyle oldu .
  3. Bronzer: İçerisinde çok fazla altın ışıltılar mevcut, pigmentasyonu oldukça yüksek ve kolayca uygulama yapılıyor. Benim en sevdiğim yanıysa bronz far olarak kullanıyorum, seni seviyorum bebek!
  4. Highlight (Aydınlatıcı): Bu palette en beğenmediğim ürün aydınlatıcı, cidden hiç memnun değilim. Sarı tonlarda hafif şampanya renginde içerisinde sim yok, sadece hafif ışıltılar barındırıyor. Kalıcılığı yok, hemencik uçtu gitti bende. 

Swatch;

(Sırasıyla; Kontür, Bronzer, Allık ve Aydınlatıcı)

Paletteki bronzer ve kontür tonu her tene uygun olmadığını düşünüyorum bu paletbeyaz tenlilere daha uygun, daha kotu tenlerde kontür açık tonda kalıp kötü gözükebilir ve kesinlikle benim kişisel fikrim.

Bu paleti kullanan var mı ve sizin bu paletle ilgili düşünceleriniz nedir benimle paylaşın!

Son olarak bu kontür kitine instagram da  xpshopping 'den ya da yerel ufak tefek kozmetik dükkanlarında bulabilirsiniz. Aranız da Samsun'da yaşayan varsa ben Coconattaki'dan 30 liraya almıştım. Ucuz kontür paleti arayanlara duyurulur! Sorularınız olursa instagramdan bana iletebilir ya da buradan yorum olarak yazabilirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler. Minnoş ve güzel yürekli kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder